7 d’abr. 2010

BOKSLUKAREN, llibreria infantil i juvenil a Stockholm




BOKSLUKAREN

És una llibreria amb un interessantíssim fons de llibres infantils i juvenils, majoritàriament en llengua sueca,
a la ciutat d´ Estocolm.
(Dies passats vaig voltar per aquesta ciutat...)
I un cop més, n´estic molt agraïda, a una bona amiga i il.lustradora,
la L Di F, que em va portar a descobrir Bokslukaren.
Tot un luxe per als sentits i per a apreciar altres punts de vista a l´hora d´escriure contes i il.lustrar.

I és clar, vaig trobar bons tresors...

http://www.bokslukaren.com/

5 comentaris:

  1. Buenos dás! muchas gracias por el enlace, me han gustado mucho tus fotografías de la librería. voy a asomarme a la librería:) besitos y feliz miércoles

    ResponElimina
  2. La meva enveja és sana...ara ja tinc un motiu més per anar a Estocolm! Ja estic impacient per veure, quins tresors vas trobar...

    ResponElimina
  3. Sempre està bé conèixer llibreries com aquestes en altres llocs del món...
    Moltes gràcies!!

    ResponElimina
  4. qué linda librería!! de esoso lugares en lo que si entro no salgo más... me atrapan y me dejo atrapar con alegría!
    como siempre g r a c i a s ! ! !

    ResponElimina
  5. Ay! Cómo me gustan las librerías, además de ser lugares mágicos por todas las historias que allí hay, los olores y colores junto con una linda música parecen hacernos soñar con un mundo pequeñito en el que no hace mucho solíamos vivir ...Este parece ser uno de esos lugares.

    ResponElimina