29 de des. 2015

"fet a mà", de Maria Tarragó

"Fet a mà", de Maria Tarragó
Des que vaig topar-me amb els ulls i les pestanyes punxegudes dels personatges de la Maria Tarragó, que sempre m'ha agradat tenir-la vora els meus prestatges, els més personals i, a dia d'avui, els que han esdevingut de tots i totes. Resulta que descobreixo l'univers de la Maria just a l'inici de posar en marxa aquest "diari visual i de llibres", i em fa especial il·lusió aturar-me i tornar mirar enrere el seu recorregut (i en paral·lel aquest altre) i adonar-me que continua caminant, fent saltirons,
creant, amb un entusiasme que creix.
Maria il·lustra, dibuixa, pinta, cus. (Maria ha tingut i té bons mestres il·lustradors, ho sabem).
Maria somriu, o potser és que jo la recordo amb un gran somriure! El cas és que sempre l'he vist somriure, com ho fan el llop, la Caputxeta trapella. Molta complicitat.
Maria elabora amb cura els seus personatges sobre paper, sobre roba.
Maria dóna vida al personatge.
I sí, ens omple d'alegria tenir-la més a la vora i sentir la seva passió per la vida: "un petit tresor".







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada